Bianca+Victor = Bahmu+Prigoană 2 ?

Na, mă întreb şi eu 🙂

Pentru că, iniţial, m-am lăsat dusă de val şi am crezut în „divorţul anului”! Acum, m-am liniştit. Am impresia că era nevoie şi de un scandal, ca prea ne săturaserăm de –Cadâne Zâne şi de poveşti de amor ca-n filme(le turceşti) 😉

Am, aşa, senzaţia că povestea asta e prea trasă de păr. Iar dacă e adevărată… săracul de Slav. Dar ce-şi face omul cu mâna lui… Oricum, pentru mine Drăguşanu e zero barat şi la fel a fost de când a apărut în prim-plan. Despre Slav nu ştiam până să aud că e cu Anda Adam. Deci, despre cine vorbim?

Eu cred că nu va fi niciun divorţ. Or să se dea şi ăştia în spectacol pe la Măruţă, Capatos & comp. şi, după ce-şi vor lua banii se vor sătura de  vorbe, se vor împăca în direct, cu flori şi lacrimi (de crocodil), ca Zăvo cu mă-sa. Sau ca Bahmu şi Prigoană 😉

Peste vreo două luni iar or să se certe – de data asta pleacă Victor la Roma, unde are Anda un concert – iarăşi scriu fomiştii de la tabloide despre ei şi alţi fraieri le servesc povestea pe nemestecate. Şi iarăşi se împacă după vreo lună şi tot aşa…

Bahmu şi Progoană 2 (în devenire). Zic şi eu.

PS: Mda… se putea şi fără postarea asta. Dar o mai dăm şi prin „bălării”, câteodată.

Lasă un răspuns

