Încă un cutremur în Vrancea

Cică a fost cutremur în Vrancea. Când am intrat pe Facebook, pe la 7 fără ceva, wall-ul amicilor vituali era plin de comentarii gen: vaaai, dar ce spaimă am tras şi tocmai îmi savuram cafeaua! Lucky me! Eu n-am simţit nimic. Am dormit tun şi m-am trezit, ca de obicei, după ora 6.

Şi-apoi, să fim serioşi: la magnitudine 5 pe Richter nu e cutremur. De la 7 încolo să ne îngrijorăm. Că aşa a zis, odată, Mărmureanu: vreo 40 de ani nu tre să ne facem griji, nu? 😆

Lasă un răspuns

